Ne Tür İlaçlar Ereksiyon Sorunu Oluşturur

Hangi İlaçlar Ereksiyon sorununa Neden Olabilir?

Diğer tıbbi bozuklukların tedavisinde kullanılan ilaçlar ereksiyon sorunu neden olabilir. Ereksiyon işlev bozukluğuna bir ilaç neden olduğunu düşünüyorsanız, bu yan etkiye neden olmayabilecek uyuşturucular hakkında doktorunuzla konuşun. Sağlık uzmanınızla konuşmadan önce reçeteli bir ilaç almayı bırakmayın. ereksiyon sorunu ile ilişkili yaygın ilaçlar şunlardır:

  • Antidepresanlar ( depresyon için ilaç )ereksiyon sorunu neden olabilir. Farklı antidepresan seçeneklerini, onlara verdiğiniz cevabı ve bunların ereksiyon sorunu neden olma riskini doktorunuzla görüşmeniz gerekir .
  • Antipsikotikler (psikolojik rahatsızlıklar için)
  • Yüksek tansiyon ( hipertansiyon ) tedavisinde kullanılan ilaçlar ( diüretik ve beta blokerler dahil)ereksiyon sorunu neden olabilir. Tüm kan basıncı ilaçları ereksiyon sorunu ile ilişkili değildir; alfa blokerleri, ACE inhibitörleri, kalsiyum kanal blokerleri ve anjiotensin II reseptör blokerleri ereksiyon sorunu neden olmuyor gibi görünmektedir. Bir kan basıncıyla mücadele ilaçları kullanıyorsanız, ilacınızın ereksiyon sorunu katkıda bulunup bulunmadığı hakkında bir doktora danışın ve denemeniz için emniyetli alternatif bir kan basıncı ilaçları olup olmadığına bakın.
  • Gibi anti-ülser ilaçları, simetidin ( Tagamet )
  • İlaçlar örneğin prostat kanseri, tedavisi için , goserelin ( Zoladex ) ve leuprolit ( LUPRON ) ve ilaçlar tedavisi için , iyi huylu gibi prostat genişleme, finasterid ( Proscar ) ve dutasterid ( Avodart )
  • Statinler gibi kolestrolü düşüren ilaçlar (örneğin, atorvastatin [ Lipitor ]), testosteron düzeylerini düşürebilir. Bu etkinin ereksiyon sorunu neden olup olmayacağı daha ileri değerlendirilmeyi gerektirir.
  • Alkol kötüye kullanımı : Alkol büyük miktarlarda sedasyon, azalmış cinsel yolla bulma (libido) ve geçici ereksiyon sorunu neden olabilir. Kronik alkol kötüye kullanımı, karaciğer hasarına, düşük testosteron düzeylerine, yüksek östrojen düzeylerine ve penise sinirleri etkileyebilecek sinir hasarına neden olabilir.
  • Esrar ve kokain gibi rekreasyonel ilaçlar

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir